پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

زندگی در کنار هفت میلیارد آدم تاوان داره!

بابام عاشقه فامیلشه،مامانم فامیلش رو می‌پرسته،من از فامیلم متنفرم!

بابام به دوست بازی‌های من می‌خنده،مامانم فکر می‌کنه دوست زندگی آدم رو نابود می‌کنه،من فکر می‌کنم کاش یه دوست داشتم که زندگیم رو تغییر می داد!

مامانم فکر می‌کنه من دختر خوشبختی هستم،بابام فکر می‌کنه چیزی تو زندگی کم ندارم،من فکر می‌کنم اگه خوش شانس بودم اصلا به دنیا نمی‌اومدم!

بابام جهنم رو قبول داره،مامانم قبل از هر کاری که می‌خواد بکنه اول آتش جهنم رو می‌بینه،من فکر می‌کنم با وجود این دنیا،چرا خدا زحمت دوباره به خودش داده؟!

مامان بابام فکر می‌کنن من رو می شناسن چون بچه خودشونم،من فکر می‌کنم چقدر باهاشون متفاوتم.

متفاوتم چون اونا سی و نه سال پیش هم سن من بودن،همدیگر رو درک نمی‌کنیم چون بینمون یه شکافه.من حتی با خواهر بزرگم هم متفاوتم چون اون 14 سال پیش الان من رو تجربه کرده.یکی از افتخاراتش اینه که لباس عروسش رو اون‌طوری درست کرده که مامانش گفته،من مامانم بهم می گه چرا کم غذا خوردی فکر می‌کنم داره به شعورم توهین می‌کنه،مگه من خودم نمی فهمم؟!

من حتی با هم سن‌های خودم هم تفاوت دارم.

همه آدما با هم متفاوتن،هفت میلیارد آدم متفاوت چه طوری می تونن کنار هم در صلح و صفا زندگی کنن؟!

تنها جوابی که برای این سوال دارم ریاست و تظاهر.وگرنه هیچ کسی اونی نیست که نشون میده.که اگه نشون بده می‌شه من!

تصمیم گرفتم عوض بشم،طوری که وقتی شب می خوابم دلگیر دوست و آشناهام نباشم.تا حالا هم فکر کنم یکی از دوستام رو از دست دادم ولی عیبی نداره چون وقتی می خوام سر بذارم روی بالش نگران این نیستم که دوستم من رو خر فرض کرده،همش تقصیر همون کتابفروشه بوده. سوءتفاهم برای من حل شد ولی از اونجایی که آدم‌ها با هم متفاوتن دوستم الان ناراحته...!




اگه خودتون باشید شاید دور و برتون خلوت بشه،اما دلتون سبکه،سبک!

نظرات 7 + ارسال نظر
کیانا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

میدونی ...
حق باتوه ...
میدونم خیلی حق باتوه .... خیلی ....

ممنون که حق رو به من دادی!

دختر بهار سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://aspaforaheart.blogfa.com

درسته ٬ آدمای روی زمین کاملآ با هم فرق دارن! ولی خدا به ما چیز هایی رو موقع راهی کردنمون به این دنیا٬یاد داد که امروزی که شدیم هفت میلیارد جمعیت!بتونیم در صلح و صفا کنار هم زندگی کنیم!
یک کم فکر کن! حتمآ یادت میاد!
...گذشت ٬
زود قضاوت نکردن!!![:S012:
.
.
دلم شکست٬ولی ....
ازت گذشتم!!

مانے ! سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://foshar.blogsky.com/

همه سر و ته یک کرباسند ! تفاوت کجا بود

هانی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://hani90.persianblog.ir

اووووم بله خب اینچنین است

کوالا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

خیلی خوب خیلی خیلی خوب بود نعیمه جان

دقیقا با آخرین جملت موافقم

و اینکه تفاوت نسل ها مشکل بزرگی نیست ما فقط باید بلد باشیم به نظرات هم احترام بذاریم
زندگی با حفظ حریم شخصی با حفظ عقاید

babaye hamed جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

bale naeeme jan hagh mosalaman ba shomast.faghat ye moshkele kuchooloo hast:ensan mojoodi ejtemaee afaride shode,hame azadand vali majbooran khodeshoono mahdood konan ke betoonan rahattar kenar ham zendegi konan.vali ghabool daram ma kheli vabaste hastim be madar,pedar,farzandva.....
va baraye mardom zendegi mikonim na khodemoon

علیرضا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://do4.blogfa.com

تو این دنیا
هر کس سیاره ای داره برای خودش
و زمینی که دیگه متروکه اس
مرده ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد