پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

کاتر

من:خدایا قول میدم مراقب باشم

حواسم به همه چیز هست

فقط می خوام 12-10 پنجشنبه رو حذف کنم




خدا:بذار ببینم...

پنج شنبه حدود 12 تا عاشق با هم قرار دارن,3 تا مادر بعد از چند سال بچه هاشون رو

می بینن,یه کارمند بالاخره ترفیع می گیره,دو تا بچه بعد از مدت ها با خانوادشون میرن پارک,قراره 1386 دونه جونه بزنن,گونه ای از ماهی های دریای شمال تخم ریزی می کنن و ...

.

.

.

نه عزیزم, نمی شه واسه یه امتحان این همه موجود رو اذیت کنم.




من:ساعت برنارد رو که دیگه می شه بهم بدی؟



خدا:نعیمه؟


من:الان میگی من چی کار کنم خب ؟

نعیمه تنها,نعیمه ناراحت, نعیمه از اینایی که این فلاسفه بافتن هیچی نمی فهمه خب,

نعیمه بیچاره









سلام

منم کوچ کردم دیگه 

 

 

 

پ.ن:از دست این بلاگفا فرار کردم.