پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

...

وبلاگ نویسی هم خاطره شد!

نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

انتخاب عالی یه
همون دفتر خاطرات بهتر می تونه به آدم وفادار بمونه

تنهایی آدم هیچ جوری پر نمیشه
دوستهای مجازی هم مثل دوستهای عالم حقیقی ان وقتی نیاز داری هیچ کس نیست
هیچ شونه ای هم واسه گریه هات پیدا نمیشه

موقعی که این پست رو نوشتم به این چیزا فکر نکرده بودم ولی ... باهات موافقم.

آلن شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

نمی تونم بگم تصمیمت درسته یا نه.
مسلمن به خودت مربوط میشه.

باید ببینی هدفت از وبلاگ نویسی چیه.

صرفا یه حس بود که بهش پاسخ دادم و الان هم یه مدتیه ساکت شده و حرفی برای گفتن نداره.

کیانا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

آلن خان راس میگن
مهم اینه که تو چی میخای،گاهی یکی مث من فقط میخاد وراجی کنه.دراین صورت وجودخاننده دلگرمیه اما نبودشم خیلی تاثیرگذار نیس
اما اینو بدون همیشه و همه جا میشه دوستایی پیدا کرد که تا عمرداری باهاتن بهت فک میکنن،چه این دنیای مجازی چه دنیای واقعی.باید بدونی همه جا خوب و بد هست.
اینجا با وجود مجازی بودنش خیلی چیزا به آدم یاد میده،اینو فراموش نکن
اوول خوب فک کن بعدتصمیم بگیرعزیزم

هی میگم من وراج شدم چن وخته هی میگین نه....دیدی حالا؟؟؟؟
معذرت واسه پرحرفیم

مهم اینه که من تو زندگیم یه قانون دارم که قبل از این که چیزی به گند کشیده بشه باید سر راهش نقطه بذارم.
الان دارم از خراب شدن هر چیزی که وبلاگ نوسی داشت از حرف دل زدن ها و دوست پیدا کردن ها و درس های خوب و بدی که گرفتم,دارم جلوگیری می کنم.

مجید چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://bisigaree.blogfa.com/

شاد باش و دیر زی
..
ولی واسه یه مدت خاطره س
اصل ش
لامصب زندگی ه

تو پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اومدم بگم گوجه سبز اومده...وقتی دیدم یاد پست تو افتادم گفتم بیام بهت بگم...

ممنون "تو" ی عزیز.
دیدار میسر شده

مجید شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://bisigaree.blogfa.com/

منم خاستم بگم گوجه سبز اومده
تو هم گفته انگار

ممنون مجید جان
لطف داری.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد