پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

عکس یادگاری

به گمانم باید  میان همین نرده ها,به دنبال شیطنت هایم بگردم . . .


نظرات 11 + ارسال نظر
آلن یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

وای که چه نخودی و با مزه بودی.
بخولم تو لو.


ممنون

آلن یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

نعیمه جان ؛ حجم عکست یه مقدار کمه.
حجم عکس معمولن باید بین ۲۵۰ گیگ الی شونصد ترابایت باشه.
لطفن رعایت کن.
مرسی.

مرسی آلن جان
این عکس رو برای یه کار دیگه اسکن کرده بودم,اتفاقی تصمیم گرفتم بذارم.
امروزم تا شب دانشگاهم ,دسترسی به عکس و اسکنر ندارم.
شما به بزرگی خودتون ببخشید.

تو یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

به نظرم شما دیگه دنبال شیطنت نباش...
ماشالا ۲ سال از خداکوچیکتری... :)))

نه به اندازه ی بچگی هام.
اون برق شیطنتی که تو چشمامه, دیگه نیست.

کیامهر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.javgiriat.blogsky.com/

آخی
یاد اون عکست افتادم که تنهایی توی کلاس نشسته بودی
هنوز هم اعتقاد دارم که اون عکس
زیبا ترین عکس اون بازی بود نعیمه

لطف داری شما.
من از این عکس های هنری زیاد دارم

کیانا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

وایـــــــــــــــــــــــــــــــی قربونش بشم چه نازه
اره همونجا دنبالش بگرد البته خواستی میتونم یکم کمکت کنماااااااااااااااااا


یه گروه تجسس فرستادم.
شما هم بیای بد نمی شه.

کیانا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

حسودیم شد با این عکس
منم میخام

منم می خوام.
می بینی چقدر خوشجل بودم

فهیمه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ

کوچولو موچولو
موچولو کوچولو
عاشقتم


منم

نگار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

آخی کاشکی همین جور کوچولو می موندی

خیلی حیف شد من بزرگ شدم,نه؟

فهیمه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

این نرده ها که می بینید به اضافه یکسری نرده دیگه تو خونه ی ما تا 4 سالگی خانم طناب پیچ بودن!!
به یه جا بند نمی شد که . از در و دیوار بالا میرفت

قضیه راه پله ها و پشتی های محافظم تریف کن دیگه.
قضیه شیشه میز تلوزیون هم بگو.
و ...

خوب آبرومون رو بردیا!

ایلی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

ناز اون نگاهت دنبال چی میگردی کوچولو؟!!!

دنبال یه سوژه برای خرابکاری

مامانگار چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

...سلام نعیمه جان...
...متاسفانه عکست برام باز نمیشه !..

ای وای چه بد!
ماما نگار جان نمی دونم چی کار کنم,برای خودم که باز می کنه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد