پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

من در جمع فامیل

از همه ی این حرف ها که می خواهم بگویم,

حتی یک کلام

حتی یک لفظ

کمک نمی کنی!

فقط مکث است و ویرگول

فقط صدای نفس های من

از همه ی حرف هایی

          که هجوم می آورند پشت این لب ها

تو , فقط سکوتش را می شنوی.

و من آرام در صندلی لم می دهم

و به حرف های فرد اول , دوم , سوم

                            گوش می دهم.


سکوت از گفتن سخت تر است,

                                             باور کن!

نظرات 6 + ارسال نظر
نعیمه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://afterborn.blogsky.com


خب حرف بزن عزیز من . خجالت نداره که
تو الان حرف نمی زدی تا حالا این قدر رو مخ ما کار میکردی
بچه های فامیل بیان یه چیزی بگین به این روان پریش.
داره از دستمون میره(آیکون خاروندن سر)

آه خدای من!این کامنت است؟
من که مردم از خنده.این بمب انرژی است.



بابا من جلو تو و دوستام اینقدر ور ور می کنم .جدن تا حالا دقت نکردی تو جمع های فامیل خیلی سایلنتم.
اصلنم از دست نمی رم.
حالا مغز ما یه تراوشی کرد ,چقدر گیر می دی؟

فهیمه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

اه
بیا اینم یه نمونه اش
همش مشغول مخ زدنی هر وقت ما می خوایم نظر بذاریم باید اسم سرکار خانم رو حذف کنیم. کامنتم با نام مبارک شما ثبت شد
اییییییییییییییییش

دلقک!

کیانا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

بی خود قیافه مظلوما رو به خودت نگیر
راستشو بگو باز چه دسته گلی به آب دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نترس کتک نمی خوری اگه راستشو بگی

کیانا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اااااااااااا خوب شد گفتی وگرنه فک کردم نعیمه واسه خودش نوشتهخودشم جواب داده

مامانگار جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

...برا همین هم میگن حرف تون رو بزنید...
...سکوت ..نگه داشتنه !...اسیر کردن احساس و کلماته !
...باید رهاااااش کرد...پروازش داد....

تو جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خوب سکوت نکن بگو...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد