پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

20 سال بعد

شما یادتون نمی یاد , یه چیزای سفیدی از آسمون می بارید,رو زمین می نشست,مردم از اومدنش  خوشحال می شدن.

اینا رو گفتم اگه یه وقت برف دیدین,فکر نکنین بلای آسمونی نازل شده!

نظرات 6 + ارسال نظر
آلن سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

امید بده بچه.
بیست سال دیگه برف نمیاد ؛ یعنی چی ؟
برف میاد. خوبشم میاد.

بهله بهله

مامانگار سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

...سلاااام...
..آره ننه جون..!!..قررربونت برررم..یادمه خوب...
از همونایی که تو جوونیامون آآآآآآی که یادش بخیر..زمینارو شفید میکرد ...عین همین موهای من...

و موهای من
آدم برفی هم درست می کردیم,یادتونه؟

کیامهر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

چه اسم خنده دای داره ای چیزای سفید

شما مثبت فکر برادر من!

فهیمه سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

دوستت ندارم.
شوخیش هم بده

نینا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

وای فک کن برف به تاریخ بپیونده

کیانا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

ااااا ..... راس میگه فهیمه جونم دیگه از این حرفا نزن
تو که میدونی من بی برف میمیرم ناسلامتی من بچه برفمااااااا

به روی چشم بچه ی برفی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد