پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

داروین

اینی که میگن یک گونه از طریق حفظ ژن های برتر , صفات برتر رو در گونه ترویج می ده و صفاتی که باعث افزایش شانس بقا می شه رو نسل به نسل انتقال می ده تا یک گونه به مرور زمان تکامل پیدا کنه,

.

.

.


الان تنبلی صفت برتره؟






پی پست قبلی نوشت:ممنوم از همه ی کمکی که به من کردید.تو نظرات یه چیزی خیلی نگرانم کرد,این که در مورد خودتون هیچ وقت زود قضاوت نکنید چون تمام نظریه های تحلیلی که در مورد خواب هست حالا چه فروید ,چه یونگ چه جان لاک همه بر مبنای تکرر رویاست, تکرار مضمون یا تکرار نماد ها.پس ایمان داشته باشید که خوابی رو که فقط یک بار دیدید هیچ تحلیلی بهش تعلق نمی گیره.خودتون رو به خاطر خواب های بی موردی که می بینید ببخشید و نگران هیچ اتفاق ناخوشایندی نباشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
آلن جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

شاید صفت برتر نباشه.
ولی لااقل صفت خوبیه.
من که دوس دارم. مخصوصن قسمت خابشو.

خواب که تنبلی نیست!یه نیاز طبیعیه!

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ق.ظ

گول میزنی مردم رو نعیمه...؟؟؟ :)

برای چی,گول بزنم؟؟؟!!!!!
راستی کاش اسمت رو هم می نوشتی.

نیما جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

به به ! به داروین هم گیر میدین ؟ داروین خیلی کارش درست بوده ها ! خودش رو به همه ی حیوونای عالم وصل کرده از طریق ژن !


نه تنها خودش,بلکه بقیه انسان ها رو هم وصل کرده.
من که خیلی دوسش دارم.

کیانا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

خودت که منو میشناسی عاشق تنبلیم خیلی فازمیده و درمورد خوابا خودم میدونستم فقط خواستم ...

بله!فقط خواستی اون چیزی که من می گم رو نگی!

مامانگار شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

..سلاااام نعیمه جان..
..وااااای خداااا...
...تکامل نسلی که صفت برترش تنبلیه...چه خواهد شد...
..خدابهمون رحم کنه...
..علتش هم بنظرم ..این تکنولوژی تن پرورانه ست...تکنولوژی به بیراهه رفته..
..یادرواقع..ما ازش درجهت نیازهای واقعی و صحیح بشر..درست استفاده نکردیم..
...مرررسی از حضورت عزیز...

خدا رحم کنه با این تکنولوژی ها!

تو دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اما من هنوز هم پافشاری میکنم تمام رویاهامون قابل تحلیل کردن هستن و هیچ رویایی بی علت نیست...

دنیا همانطور که تو بخواهی پیش می رود.مطمئن باش.

mohammad دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.havadare-ali.vcp.ir

kheili gashang bod moafag bashi jaye ma ham ye sar bezan by

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد