پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

. . .

همه دور هم جمع شده بودیم و داشتیم از کانون گرم خانواده لذت می بردیم .صدای وحشتناکی اومد.به آسمون که نگاه کردیم, دیدیم چند تا جنگنده اند که دارن شهر رو بمبارون می کنند .همه شوکه شده بودیم.یعنی چه اتفاقی افتاده بود؟!

بدون هیچ حرفی همه راهی زیر زمین شدیم.انگار اونجا هیچ آسیبی نمی تونست به ما برسه.من رفته بودم تو بغل مامانم فقط صداش رو می شنیدم.کاتیوشا بود, 30 تا انفجار پشت سر هم.هر صدا نشونه بود از خوشبختی ما وبدبختی همسایه.

تلوزیون رو روشن کردیم.صدای انفجار.یه خانومه داشت می گفت تا ا.ن مامور ما رو آزاد نکنه ,ما به حمله مون ادامه می دیم.صدای انفجار.من زار می زدم این مردک بدبختمون کرد بس نبود حالا می خواد به کشتنمون هم بده؟صدای انفجار . . .



یعنی صبح که از خواب پا شدم دلم می خواست برم یقه فروید رو بگیرم با این نظریه خواب و رویاش بگم مردک من هیچ کدوم از خواب هایی که تو این 18 سال زندگیم دیدم هیچ ربطی به سوپر ایگوم نداره.تا حالا نشده به چیزی فکر کنم و خوابش رو ببنیم.تا حالا نشده یه خواب ببینم که ربطی به واقعیت داشته باشه.

بگم یه دلیل عقلی واسم بیار که جنگ بتونه یکی از خواسته های فرو خورده ی من باشه.یه دلیل واسه حمله گرگ به من بیار. به من بگو مثلا اون آقاهه که ازش عینک خردیم تو خواب من چی کار می کنه؟

دلم می خواد بزنم تو دهن یه همچین علم هایی بگم وقتی حتی در اکثر موارد صدق نمی کنید چرا تعمیمش میدید به همه ی آدما!

بد جوری کلافه ام با این خواب ها!

نظرات 8 + ارسال نظر
آوادخت دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.hymnymph.blogsky.com

دوست عزیز بی زحمت از طرف من هم یکی در دهان این فروید بکوفید

فهیمه دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

جنگ کابوس وحشتناکیه. تجربه اش رو دارم.
منم با این خواب های بی سر و ته مشکل دارم.
گاهی اوقات اونقدر زیاد می شن که وقتی از خواب بیدار می شم تازه به آرامش می رسم.

آلن سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

من یه جورایی به فروید ایمان دارم.
این چیزایی که ما توی خاب می بینیم ؛ در واقع یه سمبلن.
بمب سمبله. مادر سمبله. کانون گرم خانواده سمبله و ...
باید دید چی توی ضمیر ناخودآگاهت می گذره که توی خوابت اونطوری تصویر سازی شده.

آفتاب پرست سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.aftabparast.blogsky.com

بابا بی خیال فروید رو چی کار داری !!!!

کلی خندیدم با نوشتت

اما جدا خواب به افکار و ضمیر ناخودآگاهت ربط داره

اما خداییش نمیدونم جنگ و گرگ و اینا به ضمیر ناخودآگاه یه دختر ۱۸ ساله چه ربطی داره ؟!!!!

خیلی خوب نوشتی

فیلم inception رو ببین راجع به همین خواب و ایناست

کیانا سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

من باجناب الن موفقم درسته که صددرصد نمیشه چیزی وگفت واینکه نظریه تعبیرخواب فرویدخیلی دقیق وکامل نیس امامیشه ازش کمک گرفت تازه ازنظریه یونگم میشه استفاده کرد.خوبی این علوم به همین دیگه همیشه همه چیزیکسان نیست بعد اینجوریه که هرآدمی میشه یه سوژه واسه تحقیق،واسه شناخت بهتر.یادت نره تومعیارهمه چیزی خانم دکتر پس خودتوبشناس تامعنی خواباتوبفهمی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

تو از خوابهات سر در نمیاری ربطی به فروید نداره...
فقط کافیه اعتراف کنی بلد نیستی خوابهات رو تحلیل کنی...همین!
:))

بعضی خواب ها بدون تحلیل مشخصه که معنی مشخصی ندارند.

تو پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

نعیمه جان همیشه و همیشه و همیشه خواب ها معنی مشخصی دارن...

هاجر سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://svida.blogfa.com

حالا آقای فروید یه چیزی گفت . شما زیاد جدی نگیر .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد