پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

پس از تولد

زندگی راهیست/از به دنیا آمدن تا مرگ/شاید مرگ هم راهیست

نگاه

چند وقته کمی نگاه اضافی آورده ام.

همه ی بدی این دنیا مجازی به نبودن نگاهشه.

پشت چراغ قرمز که زل می زنم به ماشین بغلی,طرف برمیگرده هاج و واج نگاه می کنه که چه اتفاقی افتاده که این طوری زل زدم بهش.می خوام دهن باز کنم بگم آقا من با شما کاری ندارم فقط یکم نگاه اضافی آوردم.

بچه های دانشگاه رو که می بینم چشمام برق می زنه با خنده بهشون سلام می کنم, یه جوری که طرف به خودش امیدوار می شه.می خوام برگردم بگم :نه پسر خوب ! من از چشم و ابروی تو خوشم نیومده.این برق نگاه رو باید اون موقعی که دیدم یکی از بهترین بچه ها آپ کرده خرج می کردم ولی متاسفانه تقدیم شما شد.

بعضی وقت ها برمی گردم با نگاهم بهترین دوستم رو پودر می کنم ولی بعدش باید خیلی سریع توضیح بدم این نگاه سهم اون احمقه خودشیفته تو فلان جا بود ولی متاسفانه به تو رسید.

با یه نگاه تحسین آمیز به دختره نگاه میکنم ,طرف فکر می کنه زیبای خفته است.باید بهش بگم نه خانم این نگاه شایسته اون نویسنده ای بود که از زن و مشکلاتش تو این جامعه لعنتی نوشته بود.

ولی تقریبا تو هیچ کدوم این موارد هیچ حرفی نمی زنم.

خب اگه کسی با نگاه های من خوشحال می شه,بذار بشه.از من که کم نمی شه,تازه مشکلم هم حل می شه.

این روز ها این نگاه های اضافی تمام روابطم رو زیر سوال برده.



امان از دست این نگاه های اضافی.


نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم/نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم







هر وقت که فکردی نگاهات اضافه اومدن بیا با هم با نگاه حرف بزنیم. من پایه ام

یادمه یه بار معلمم بهم گفت: انسان های متکامل بعد از ما فقط با نگاه حرف می زنن!

ستاره شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

kheili bahal neveshti aziz
vaghean
tu kafesh mondam
fahime ham javabe ghashangi bht dade
ghabele taamole

مرسی.لطف داری.
من و فهیمه کلن عادت داریم با نگاه با هم حرف بزنیم.

نیما یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

نگاه !

sara یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.sara1212.blogspot.com

چه قدر نگاه!!!
ولی این وسط بیچاره اون پسرای که دلشون خوش میشه.

در مورد پسرا ,اگه آدم آب دهنش رو هم قورت بده,دلشون خوش می شه.
البته با کمال احترام به تمام آقایون.

نینا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

خوب خانم سرتو بنداز پایین چه معنی داره دختر چم بگردونه هان هان هان

کیانا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

عجبا تاحالا به اینش فک نکرده بودمراستشو بگو چقد از این نگاها بمن کردی ؟؟؟؟؟ ازاین به بعد باید حواسمو جمع نگاهای تو بکنم خانم خانماااا؟؟؟؟‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد